Sara goes to England!

Tjabbatjena! :D
Är på bästa humöret just nu, eftersom att jag åker till England i natt! :)
Allt ska bli, rent ut sagt, JÄÄÄÄVLIGT kul och spännande och kan knappt vänta till vad som ska hända!
Har fått reda på att min värdfamilj består av ett gay-par , ska faktiskt bli intressant och se hur "sådana" lever. För det måste ju vara någon skillnad på ett straight-par och gay-par - right? Haha! <3
Men kameran har man med i högsta hugg, så många bilder kommer att tas! Och några kanske jag lägger in i bloggen? :)
¨
Nej, har en massa att göra inför resan så hej då på tre veckor säger jag bara! Ha ett jävligt skönt sommarlov allihopa! ;D
¨
Many british hugs from Sara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback