Så ****** besviken!!!!!!!!!!

Hej alla. Det är just nu natt och jag har verkligen inte orket för att blogga har blivit så jävla lurad av två av mina bästa vänner! Dom säger att det inte kommer bli något ikväll och sen så går jag hem och ser att huset (en av mina vänner bor) är tänt och massa musik m.m jag går upp och kollar vad som händer och där ser man dom två! SOM SA ATT DET INTE BLEV NÅGOT OCH ATT DOM INTE KUNDE GÖRA NÅGOT! Dom tittar på mig och jag nickar bara och säger tack det var riktig snällt! Vilka fina och ärliga vänner man har! Och sen gick jag! Känner mig så jävla förstörd! Hur kan man göra så? Vad har jag gjort! Nej fy fan säger jag bara! nej jag mår så jävla dåligt över att tänka på det! Fy fan!

Min kväll var helt förstörd!

Jag har fått lite kommentarer om att jag ska skriva om sex.. (det jag gjorde första gången!) jag ska väl se vad jag har att bjuda på! :D men ni får då säga vad exakt vad ni vill veta ^^ hahah

 

Myt eller sanning om sex? Här är fakta

Vad vet vi – och vad tror vi oss veta? Det sägs så mycket: att det bara är män som är otrogna, att små skor betyder liten snopp, att ett bra samlag ska vara minst en timme eller att svenska jämställda män aldrig skulle köpa sex. Därför har vi samlat fakta, svart på vitt. Vad stämmer – och vad är bara en myt?

LIV&LUST. Hur länge?
Tror du att alla andra har timslånga förspel med massageoljor och tända ljus? Icke. Det genomsnittliga svenssonsamlaget är på 18 minuter. Snabbisen varar i 3. Varken mer eller mindre

 

Sex varje dag. Säkert skönt och bra för både relationen och hälsan, men den genomsnittlige svensken får inte till det oftare än 1,2 gånger per vecka

Då börjar vi
Hur gamla är vi när vi har samlag för första gången? Jo, männen är i snitt 16,9 år, kvinnorna 16,4.

Antalet partner
Någon skryter om 200, andra uppger stolt att de bara haft en. Men räknat i medeltal har kvinnor haft 4,6 och män 7,1. Partner alltså.

Spermier i miljoner
Ofta säger man att ens barn vunnit tävlingen på väg till mammans ägg. Och antalet konkurrenter är inte att underskatta. 200 miljoner spermier trängs i mannens sädesuttömning

Är den stor eller liten?
Tja, den normala penislängden är 13, 3 centimeter, plus/minus 1,6 centimeter.

Liten näsa, liten...?
Liten näsa och små skor – då vill ingen kvinna ragga på mannen.
Tänk vad de kan gå miste om! Varken skostorlek eller näslängd har något som helst samband med penisstorleken. Säkert.

Resning i mörkret
Natterektion är inget som ska tolkas. 10 till 12 gånger per natt reser sig mannens penis. Utan att det betyder något särskilt. Och morgonståndet har bara med trycket på urinblåsan att göra.


nu har ni lite att läsa om :D
nu ska jag lägga mig och tänka igenom vad som har hänt!
/Asia



 jag tycker också att sex är intressant ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback