Lisa här!

tjoo bloggen! jag vet jag har inte bloggat på evigheter men nu ska det bli en ändring på det! Det finns bara en hake... vad ska jag blogga om? Kan inte ni hjälpa mig att komma på ideér? skulle vara hur snällt som helst! Nu är det ju sommarlov! vad ska ni gör på sommarlovet? Jag ska iaf konfirmera mig, åka till London en vecka, ha mysiga kvällar med kompisar, och massa annat roligt man gör på sommarlovet! Vad ska ni göra?
Hoppas ni får en riktigt bra sommar!
// Lisa ♥
( glass i massor ska jag äta också! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en ide kan du inte blogga om SEX!!!

2011-06-22 @ 18:12:49
Postat av: Anonym

kan du ite skriva om SEX!!!

2011-06-22 @ 18:13:54
Postat av: Anonym

kan du ite skriva om SEX!!!

2011-06-22 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback