kylen funkar inte nu!!! inte okej!

God morgon alla! Jag och familjen vaknade nyss och ska äta frukost i solen ^^

Vi har tyvärr lite svårigheter med kylen… plötsligt.. den funkar inte. Jag börjar bli orolig med att vi kanske inte kan åka… men om vi inte åker så kommer jag verkligen bli sur. Vill inte vara kvar i hamnen! Vill ut nu med båten!

Om vi seglar idag så åker vi runt 9 eller 8 tiden på morgonen.

Jag har ingen aning nu om hur långt vi ska åka idag men det kan jag säga när vi har seglat klart ^^

Men det blir förmodligen inte så långt för det ska inte blåsa så hårt idag (nästan inte alls) ungefär 5 sekundmeter ^^ toppen för mig!

Hej då så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback