jag vaknade kl 6!!!!!!!!!!!!!! och somnade inte om! :D

God morgon alla!

Jag kom nyss hem från kim. Jag gick sova över hos kim till slut. Jag och kim la oss tidigt och vaknade kl 6!!!!!!!!! (På morgonen) för att han skulle jobba. JUSTE MAMMA OCH PAPPA! JAG VAKNADE! Jag gick inte och la mig igen för jag var pigg. Jag åkte hem och sen har jag bara tagit det lugnt hemma. kl är nu 2 och jag har funderingar på att gå ut och träffa en gammal kompis som jag inte har prata med på ungefär ett år för att vi bråkade…

Ikväll så kommer det säkert bli en lugn kväll. Jag ska över till Joel och spela fotboll med hans vänner och sen så kommer vi bara ta det lugnt.

Kom på att jag fyller på snart!!! (wieee!)

Men det dåliga att jag inte har någon aning om vad jag önskar mig!!! Och jag kommer fylla år när familjen seglar! Oj ojoj!

Får se hur det går :D

Nu har jag typ inget mera att skriva om. Funderar på att gå ut nu och se vad det finns för fit folk ute i det här soliga vackra farma väder! (NOT!)

Hej så länge!!!


Puss eran Asia




 tycker om den här bilden :D bjuder på den :D kolla hur blek jag var där!!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback