jag har blivit galen! jag ser döda människor!

Hej alla läsare!

Kl är nu 02:02 och jag sover inte! Just nu är jag skit rädd och tror att jag kommer dö snart! (ärligt!)

Det är inte ofta stora starka Asia brukar vara rädd men nu måste jag vara rädd.

Det är så här att jag går på medicin och jag brukar inte ha svårigheter med hjälpmedel för kroppen..men det skumma är nu att jag fan inte vågar att sova för jag har börjat se saker som skrämmer mig! Jag ser döda, utvecklingsstörda människor, nerbrända m.m! hemska saker!

Det funkar så här.

Klockan är mycket och jag är jätte trött. Jag lägger mig i sängen och tittar runt i mitt rum lite snabbt.

Sen så blundar jag och helt plötsligt så kommer det döda människor för bi mig. Det är som att jag tittar på dom..dom röra inte mig, men dom tittar på mig med och det är inte vackra! jag tittar på när det sker misshandel och när jag tittar på allt det där så känns det som att det har gått 10 timmar men när jag vaknar upp för att det är för läskigt så har det gott ungefär en kvart!

Det här är inte okej! Jag fattar inte varför jag börjar bli nojig! Jag har inte sett på någon skräckfilm på senaste tiden..jag har inte hört om något läskigt som har hänt..det har inte hänt något läskigt!

OCH DÅ I HELA VÄRDEN! VARFÖR SER JAG DÅ LÄSKIGA SAKER! Jag brukar verkligen inte drömma om läskiga saker! Jag är inte en sån som blir rädd för skräckfilmer och sånt. Men nu jävlar är man rädd!

Jag har en liten ide om att det kan vara min medicin..men vet ej..jag har aldrig märkt något läskigt när jag har gott på medicin men nu gör jag det..?!!!!!!!!

Det här är inte kul! Jag vill sova men när jag bara blundar så ser jag döda kroppar som flyter m.m!

Vet inte vad jag ska göra inatt.. men det skumma är om jag somnar på dagen så märker jag inget av det läskiga.. det är då som vanligt men det är bara på kvällen..!

Hej då!

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback