jag borde kanske flytta in hos sjukhuset!

Hej alla glada och sura personer där ute!

Förlåt för jag inte har bloggat men det har varit för att jag blev jätte sjuk för två dagar sen.

Jag hade hög feber, ont i hela kroppen, halsmandlarna hade svullnat upp så mycket att jag inte kunde äta eller dricka eller svälja mitt saliv. Jag var riktigt sjuk.

Igår så åkte jag till sjukhuset och jag har  Streptkockter. Jag har nu fått medicin och jag mår faktiskt bättre men har jätte ont i halsen.

Kom på att skolavslutningen är snart här..och det kommer ta en lång tid att bli frisk igen.. jag ska också sjunga med bandet. Vet inte om min röst kan göra det. Jag pratar jätte dåligt begrund av att halsen är så svullen.

Idag så ska jag nog sätta mig i solen en stund och försöka få lite färg. Jag ser gul ut i hela kroppen och mitt ansikte är jätte gult och grått.(ingen vacker syn!)

/Asia sen sjuka!

skit det är verkligen något fel på mig! jag vet inte hur många gånger jag har varit på sjukhuset det här året!! 1000 gånger! jag svär!

 sån här mangnetkamra har jag varit i!! och fy fan säger jag bara! trode att jag skulle dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback