jag är inte ute!! jag är hemma! coolt!

God kväll mina vänner!

Kl är 12 på natten och jag är uppe och känner mig väldigt uttråkad! Första gången på länge jag inte är ute med vänner… har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt ^^

Jag har inte fått några samtal och inget skit om att hitta på något!! Riktigt skönt!

I morgon så ska jag vakna tidigt har jag bestämt ^^ måste ändra på dynget känner jag!

I morgon så ska jag träffa kim… (det viste inte jag men han sa det nyss…) jag har verkligen ingen aning om vad vi ska hitta på men det får bli vara hemma hos honom och bara ta det lugnt och prata :D

Jag kom på att jag seglar med familjen om ungefär 2 dagar.. ! gud vad kul! men jag kom på att vi kommer tyvärr inte ha så fint väder första veckan !(inte okej!)

Och familjen verkar tro att det är jag som ska göra allt! Kaffe på sängen kl 8 till mamma och pappa. Starta motorerna. Klättra upp för masten, sätta segel ,styra, läsa kartan, laga maten..  men hur ska jag då lyckas med att blogga??? Jahap vi får se vad det leder till!

/Asia!

God natt!



 så ska det vara när jag seglar! ^^



 det här tackar jag verkligen inte nej till! :D



 ser ni hur grym jag är på att fixa segel! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback