Jag är blind eller nästan kanske... :D

God morgon alla! Jag vaknade nyss av att mor och far kom och sa att de skulle starta allt nu! Jag låg kvar i min säng och var jättetrött! (det tar på en att vara kapten!) Jag vaknade till på 1 sek och klev upp och halv sprang ut till sittbrunnen! Det skulle jag verkligen inte ha gjort, för när jag kom ut så sken solen som bara ***! Jag var så dum att jag tittade upp mot solen och AJ säger jag bara!!! MINA ÖGON! varför ska det vara så vackert väder när man inte är beredd! Mina ögon skrek typ och jag började gråta som bara en jude kan göra! Och sen säger far till mig att jag måste fixa snörerna!!! I min blindhet! jag gjorde allt jag skulle men det var riktigt svårt!!
Vi har nu kommit iväg och hamnen vi har lämnat heter Abbekås och det var jättefint där! Vi åt på resturang igår och det var så grymt gott!
Vi ska idag åka till Ystad där vi ska shoppa! mat,vatten,seglarsaker,m.m :D
sen så när vi är klara där så drar vi vidare till någon annan hamn,men det vet vi ännu inte var ! ^^
nu ska jag njuta av solen så hej så länge
jag får inte plats med att skriva "sex faktan" för det är så mycket som händer när man seglar men när jag kommer hem igen så kommer jag säkert börja skriva om det ^^ glada nu?!


 här är gästplatsen i Abbekås! ^^


 det var så vackert när det var dimma ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback