Hejsan allihopa!

Tjosan hejsan allesammans! Firat midsommar ordentligt? Själv så har jag haft det jättekul. Vi bodde i vår sommarstuga under vecka 25, inte det bästa vädret, men lite solsken fick vi ändå. Det var jättefint där, verkligen typiskt landet. Läste ca 2,5 böcker under de regniga dagarna.
Vad händer annars? Jo, jag började titta på Lost för någon/några veckor sedan och har verkligen fastnat för det. Det är skitbra. Ligger på säsong 2 avsnitt 15 nu. Kolla gärna på det, om ni inte redan har gjort det.
Idag så har jag och min syrra vart i stan och shoppat och gått på bio. Köpte en bikini, som den nedanför, fast i stället för vit bakrund så är det svart på överdelen, medans nederdelen är densamma.




Efter det så gick vi på bio. Vi såg Bad Teacher med bl.a. Cameron Diaz, Justin Timberlake och Jason Segel. Den var såå rolig. Ni som inte har sett den borde se den. Här kommer trailern:









XOXO


// Ruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback