Hejsan allihopa!

Tjaba tjena allesammans! Vart har jag vart? Jo, njutit av sommarlov, såklart! Vad skulle man annars ha gjort? Det har varit megaskönt att bara slappa hela dagarna utan att behöva göra någonting alls. Inte slöat helt och hållet, såklart, men tagit det lugnt och vänjt mig vid den nya livsstilen.
Dagen efter vår skolavslutning hade jag och tjejerna en liten BBQ då vi även firade Mirandas uppkommande födelsedag. Det var verkligen jätteroligt, förutom alla myggbett man fick. Vi tog massor med foton, men dom kommer förmodligen upp i ett senare inlägg. Kan inte själv lägga upp bilderna eftersom jag inte har dom. Ni får be My och Adéle i detta fall, det var dom som hade kamerorna.
Jaja, nog om det. Jag vet att detta mer är Saras grej, men jag tänkte också bidra lite. Teckningen nedan ritade jag under en kväll häromdagen. Det var tänkt att det skulle vara Nina Dobrev men det blev inte riktigt så. Men den blev bra i alla fall. Tycker jag då da... Kommentera gärna vad ni tycker!






XOXO

// Ruta

Kommentarer
Postat av: Sara

Skitsnyggt ju, Ruta!! :D Fortsätt så! <3

2011-06-20 @ 19:28:07
URL: http://eeightb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback