hej då Sverige!

Hej alla! Idag så åker jag till Barcelona!

Jag ska åka kl 2 på natten till Arlanda och mötta alla i laget och sen åker vi från Sverige!! (yes!)

Igår så var det match mot Västerhaninge och vi vann över dom så jävla stort! Vi var grymma!! 4-1 till oss! Hahaha

Efter när matchen var slut så var jag hos alexandra. Där var Delfin manen och porrsurfan och många mera:D vi hade det jätte kul!

jag kom runt 2 tiden och när jag skulle sova så kunde jag inte göra det. Jag tänkte så mycket på vad som har hänt och mycket mera. Min mobil ringde och det var kim som ringde. Han undrade vad jag gjorde och massa mera. Samtalet slutade med att han hämtade mig och jag sov över hos honom.

När jag vaknade så var kl 9. Jag och kim pratade en stund och sen så drog jag hem och började packa mina saker.

Jag har nyss ätit middag och funderar på att sova lite för att orkar vara uppe sent :D!!!

Vad tycker ni?

 

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback