hatar min dator men endå är den bästa skrotthögen nånsin! :D

Hejsan alla kåta och glada personer där ute!(ni som är sura kan dra!) för jag är jätte glad och känner mig pigg! Åt just middag med min älskade päron och det var jätte kul ^^ Emil är komiker och är grym på att komma på skämt! Familjen skrattar och jag spottar ut min läsk för det är så roligt! Sen så hade vi efterrätt och det var mums mums! Jag och Emil fick för oss att rita varandra när vi skrattade ^^ vi ska rita det som framhäver mest när man skrattar..det gick väll så där! Men det var kul det!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu..men min min Marcus sa att han ville träffa mig …så jag ska nog träffa han..men inte nu..min min Marcus tittar efter en ny bil ^^ :D

Jag ska nog dra in till min bror och se vad han gör för något roligt.. HAN HAR FÅTT EN NY DATOR!!!!!!!! EN ROSA OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA VI DÖDAR HAN!

Vad har jag för dator då! Jo ni förstår min dator är lika gammal som den första datorn som kom till!!! Den är verkligen sämst men endå så älskar man skrott högen!

Knulla lugnt så ses vi snart!

/Asia


nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag dör!!!!!!!!!!!!!! jag älskar min gammal dator! (skrotthögen!) hittade en gammal text jag hade skrivit!!!!!!!!! oj oj! 

Om sanningen ska fram så säger jag att jag hatar det om hända!!! Jag tycker att det är skit alltihop mellan oss! Vi älskar varandra! Vi är gjorda för varandra! Vi bråkar ibland men och?

Det fina vi har!! Det är obeskrivligt! Varje morgon när man vaknar så har man din blick i min! dina händer mot mig! Ditt andetag mot mig! Känna ditt hjärta slå! Det är helt obeskrivligt!! Det är det bästa som har hänt i mitt liv! Du gör min dag!!!!!!!! Du får känna mig speciell!

DU GÖR MIG FRISK!

Du är för vacker för att släppas! Jag har bara lust att binda fast dig i mitt hjärta för gott och aldrig släppa dig!! Ingen kan släppa dig! Även om jag dör så är du där!

Det som har hänt nu är bara för hemskt! Mitt hjärta är inte sig själv längre känner jag själv! Det är något som inte stämmer! det slår inte längre! Tiden går inte! Varje morgon när jag går till bussen så tar det en evighet! Jag går och går men kommer aldrig fram! Jag blir skit rädd varje gång när jag märket att jag inte är framme!

Men det mest jobbigaste är på morgonen!

Jag vaknar och tänker han är här! Jag känner mig fram till dig, lyssnar till dina hjärtslag.

Men det tar tid! Jag får alltid panik! Jag tittar upp och du är inte här! Dina händer är inte på mig! Dina ögon är inte öppna mot mig! Din bröstkorg som är så välkomnade är inte där! Du är inte här med mig.  

Du ska alltid veta att du har plats i mitt hjärta!




PINSAM MAN ÄR IBLAND!!!!!!!!!!! ^^ MEN JAG ÄR GLAD NU SÅ JAG BJUDER PÅ DEN ^^ PUSS OCH HEJ!



 det är han dikten är till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback