god morgon och god natt en liten stund! ^^

God morgon! Kl är 6:31 och jag är vaken!!!!!!!! Jag är jätte trött och sur! Sov inte så vidare den här natten… (inte konstigt) idag är det en ny dag och hoppas verkligen att den blir bra idag. Jag har funderingar på att ringa kim och träffa honom sista minuten innan jag drar. (drar ikväll) känner att jag behöver prata med honom om allt! Jag var hos honom igår och då pratade vi också ^^

Jag sov i soffan inatt och den var ganska så bekvämt ^^ tog ner alla mina säng kläder och gosade ner mig och tittade på olika små filmer som gick på tv tills jag somnade. (inte lik mig att göra ^^)

Jag ska nog försöka sova vidare känner jag om jag ska kunna vara trevlig mot någon person idag….

God natt och god morgon!

 

Nu kommer det alla har väntat på!!!!!

 MORGON SEXET FAKTAN!!!!!!!!!!!!

medelhastigheten för en mans ejakulering, alltså hans sprut, är 45 kilometer i timmen? Sperman är alltså lika snabb som en klass 1-moped!

… sex kan bota huvudvärk eftersom det tar bort spänning som trycker mot blodkärlen i huvudet? ”Jag har ont i huvudet” är alltså ingen bra ursäkt.^^

… kvinnan som haft flest orgasmer på en timme kom hela 134 gånger.

… för över 2 000 år sedan deltog 7 000 personer i en orgiefest i Rom.

… myggor har sex i tre sekunder? Låter sådär.^^

/Asia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback