fotbolls matchen! ***

Hej allihopa! Dag så känner jag att det bara blir värre. (med allt!)

Jag vill göra något åt saken men det går verkligen inte!  Någon som har tips?

Jaja idag så var det skola och det var uppdraget :D

Det var kul men mitt lag vann inte! **** vi var grymma!

Vi slutade runt 2 tiden och det var typ 30 grader varmt ute så jag och Tim the land,kåta Pontus och min kram kompis badade tsm :D det var ass varm i vattnet och vi hade det kul. Sen så drog alla hem och jag fixade mig till mig till match som sög ****!

Jag sov en stund för att tagga till inför matchen men det gick åt ****’!

Blir så arg på fotbollen! Vill just nu bara sluta spela för gott!!

Jag har nyss kommit hem och ska ta en dusch och sen sova. Behöver sova bort allt jobbigt känner jag!

Hej då!

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback