ensam i huset!=älskar det

Hej alla där ute!

Jag sitter just nu små surar för att Emil har fått en skit snygg ny mobil! Han får lite för mycket fina saker tycker jag… men men älskar honom gör man endå!

Idag så kom jag hem runt 2 tiden och sov till 5 tiden. Jag har typ varit uppe hela natten… (när man just kom tillbaka till Sverige!)

Jag kom hem runt 9 tiden igår och åt middag med familjen. Jag pratade på som en jude om Spanien resan! Det var ass kul! Sen så när vi hade ätit klart så drog jag upp till mitt rum och fixade mig. Jag satte på mig myskläderna. När jag var klar så ringde min min Marcus! Han ville träffa mig och han var på väg till mig… (jaha…?) jag orkade verkligen inte fixa mig fin så jag gick ut med myskläderna och hälsade på min min Marcus. Vi pratade evigheter och jag och han åkte hem till honom och kollade film.

Sen så smsade kim mig och han ville verkligen träffa mig sa han! Han ville prata om något med mig…!  Han sa att dets kulle vara bäst om man tog det öga mot öga… jag blev skit rädd och frågade 10000 frågor om vad som har hänt m.m.

Min älskade min min Marcus förstod mig och körde mig till kim. (så jävla söt!) när jag kom så pratade jag kim i flera timmar och sen så somnade vi sängen och snarkade gott länge! Sen när vi vaknade så har vi bara segat i sängen och soffan. Sen så åkte jag hem för att få lite saker gjort hemma!!!!

Det var min dag det!

Jag har varit hemma ensam hela dagen och jag klagar verkligen inte! Har verkligen njutit av ensamheten här i huset!

På torsdag så ska familjen sega vår älskade båt! BRISEN! Det ska bli skit kul!! Fett taggad för att segla med brisen!

Nu ska jag sätta på en film och mysa mig ner i sängen och mysa med katten. Sen så ska jag äta med familjen och sen vet jag ej vad som kommer hända… vet inte om jag orkar dra ut idag… (hum!)

Simma lugnt där ute och snälla! Gör inte illa er!

/Asia


 hahah älskar bilden! jag sover ..men ser ut som jag läser..!



 väntar på att flyget ska komma! glada tjejer det!


älskade laget sammlade för en hård tränings pass!

 när man har varit i solen så blir man så härligt brun! mee like!


 jag och gumman hade dansat hela natten och var helt slut på flyget hem!  så söta vi är! kolla noga på mina läppar så ser man att jag dräglar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback