en timme kvar!!!!!!!! ^^

Hejsan! Nu är det inte lång tid kvar innan jag åker! Jag och familjen åker taxi till tåget :D

Taxin kommer kl 10 (på kvällen) och nu är kl 9. Så en timme kvar ^^

Jag har nyss prata i tel med Blondi och det var kul ^^! jag har ingen aning om vad jag ska hitta på efter när jag har bloggat.. vänta på taxin..? jag kan kanske läsa? Hum..

Jag kanske inte kan blogga när jag kommer fram till båten för när vi kommer fram så kommer vi ha mycket att göra. Packa upp och sen prata med dom som ägde båten m.m! men jag tror att jag kommer kunna blogga lite ^^

Jaa det vara allt från Asia!!! Simma lugnt!

 

Juste sex!!!!!!!!!

1. Du har förmodligen hört att det tar 20 minuter för en kvinna att bli upphetsad. Men genom att mäta människors kroppstemperatur har en amerikansk forskargrupp nu kommit fram till att kvinnor blir upphetsade lika snabbt som män – på ungefär elva till tolv minuter.

2. Det finns forskning som visar att mottagligheten för lukt och ljud minskar när du ligger ner. Ifall du vill utnyttja alla sinnen ska du alltså välja en ställning där du sitter eller står upp, hellre än missionären.

3. Varför smakar sperma ibland nästan som blekmedel? Det beror på ämnet spermin, som är naturligt desinficerande och skyddar spermierna från syrorna i kvinnans slida.

4. Dogging: En brittisk term som innebär att man har sex, eller tittar på andra som har sex, på halvoffentliga platser – ofta parkeringsplatser. Ordet kommer av att man säger att man ska gå ut med hunden.

5. Har du svårt att bli upphetsad? Innan du antar att det har att göra med din kille kanske du ska kolla ditt p-pillers kända biverkningar. Kombinationen av hormoner i vissa piller kan ha en tydlig påverkan på din lust, vilket i sin tur kontrollerar hur mycket naturligt glidmedel din kropp producerar.

6. Ett okonventionellt preventivmedel är att ge din kille kalsonger i polyester. Enligt forskningen blir män med kalsonger i polyester tillfälligt sterila! Forskarna spekulerar i huruvida den tillfälliga steriliteten beror att testiklarna får en högre temperatur än normalt, eller på elektromagnetiska fält.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback