de fina vädret börjar komma! :D

Hej på er alla!:D ser att det börjar bli fint väder igen! (vad glad man blir) nu vill man bara ut och njuta av det fina men nu kommer problemet.. vad ska man göra? Funderar på att ringa Lin-Lin och Alex och se om dom har lust att hitta på något . Det var så jävla länge sen man gjorde något med sina systrar!

Igår så var det kul kväll :D var med Joel och hans vänner. Jag är faktiskt väldigt glad för att jag träffade Joels vänner spec en person… ^^ han var speciell. han var inte riktigt som dom andra… blir lite nyfiken på honom faktiskt.. nog om killar!!! (killar är inte bra för tjejer!)

När jag kom hem från Joel så trodde jag att larmet var avstängt men nej det var det ej! Jag går ner och allt börjar låta! Jag håller för öronen och väntar på att larmcentralen ska ringa. Dom ringer och jag säger att det var mitt fel och sen var det jobbiga ljudet borta ^^ lite pinsamt att säga att det var mitt fel. Är det svårt att slå av larmet…. Nej det är det verkligen inte för normala personer.

Som tur jag behöver bara säga att jag är onormal och har svårigheter så fattar dom ^^ hahaha

Nej nu ska jag fixa något att äta är jätte hungrig och kan äta upp en häst känns det som!

Puss och hej!

 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback