BRISEN SNART KOMMER VI!!!!!!!!

Tjaba tjena hallå!

Blir lite sur på vädret här!! Det är jätte soligt i någon min och sen blir det helt plötsligt kallt och blåsigt… jag har idag bara varit hemma och titta på film och halv sovit ^^ kl är 15:43 och jag ska fixa lite mat för jag har inte ätit någon än! (tsss säg inte det till mamma och pappa!) :D

Senare idag ska jag träffa på kim ^^ sen har jag ingen aning om vad som kommer hände.. eller jo! Gud skulle ta med sig några vänner till han och ha trevligt..kom på att jag blev bjuden!

Bra då har jag något att göra senare ikväll! I morgon så åker familjen till våran älskade båt BRISEN!

SPÄNNADE!

Nej nu orkar jag verkligen inte skriva mera! Är jätte hungrig (som en jude!!!!!!!!!)

/Asia


 jag har ögonen på er som läser bloggen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback