börjar bli frisk men saknar hjälten som ****!

Tja tja bloggen um idag så ska jag bara göra ba och sen…. Blä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla läsare! Jag vaknade nyss och jag mår faktiskt bra! (har fortfarande svårt att äta och svälja mat eller dricka men det funkar snart igen)

Kom på jag har inte ätit något typ på flera dagar! Jag är hungrig men kan inte få ner något! Jag dricker mycket men det är inte lätt.

Det är bara att sova och försöka bli frisk!(låter som en bra ide tycker jag)

Jag ska snart ut och sola lite men först måste jag få min äckliga medicin som smakar piss!

Idag blir det bara lugn dag.

Juste ni kanske vill veta en jätte tråkigt sak L

Hjälten och jag är inte tsm längre L  tog slut för några dagar sen. (jätte ledsen för det)

Men vi är vänner och så men jag älskar honom så mycket så det är jobbigt L (stackars mig, blir sjuk och förlorar en hjälte!)

/Asia

 hjälten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback