bla bla bla.. vad ska de stå här?:O

God morgon! Kl är förtidigt! Jag känner mig så helt slut! Jag märkte när jag vaknade att jag hade blött näsblod.. jag som hade drömt om att jag hade blivit slagen.. jag hade kanske blivit de...?

nej jag tror att jag har slagit i näsan när jag sov. Allt är okej med mig! Jag lever och min näsa är alltid lika fin ^^

jo juste! Kl är 7 morgonen och har nyss ätit frukost och ska lämna Åhus!
Tyvärr så tog vi inga bilder på Åhus för våran kamera dog.. har laddat den undernatten och nu kan vi ta mera foton! Visst tycker ni om att jag lägger upp bilder?

När vi har sagt hej då till hamnen så ska vi segla, så långt vi kan. Jag fattar verkligen inte hur vi tänker.. jag frågar far om vart vi ska segla och det enda svaret man får ”så lång vi hinner...” vad ska de betyda? Är det namnet på hamnen?

Jag tror tyvärr att vi kommer att gå på motor en lång tid igen.. kanske hela dan! (HJÄLP!)

jag hoppas verkligen inte att vi ska behöva göra det. Vi brukar kolla på internet om vad för väder de ska vara men allt ändras hela tiden så vi litar inte på de dom säger till 100%.

men hoppas, kan man alltid göra!

Nu ska jag hjälpa min gamle far att komma ut! Nuförtiden så måste man göra all! Hissa segel,styra,smörja,fixa snörena,läsa,tänka! Oj oj! Men kul är det! Skita kul yaoo!

 

/Asia


 bläää!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback