älska,älska inte, älska, älska inte ^^

Tjaa folket!!!!! Vad händer yaoo!

Sitter i skolan yaoo. Sitter med lisa fisa yaoo och Jessica Z sär-barnet yaoo!

Vi sitter i skolan!

Haha skoja! Skoja!

Nej men jag sitter i skola med mina vänner och har typ städdag med klassen… (ingen städar..)

Alla springer runt och har det kul (ja med!) hahah

Vi ska städa till kl 1 och kl är nu 10…..! wft ska vi städa i typ 3 timmar! Med vadå?!

Idag hade vi sovmorgon!! Men jag kom försent för jag ville sova lite längre! (hihi!)

Idag så är det träning men vet ej om jag ska gå elr inte..? jag är inte taggad för att träna! (snyft!)

Jag har en fundering om att kanske kontakta hjälten..  men vet inte om jag vågar.. ska jag?

Vi får se vad som händer.

Nu ska jag dra :D ska ut och skrika!

Hej då! Puss




 bjuder på den här!!! vad snäll jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback