Ales Stenar! <33

Hejsan alla!! Ser att många börja läsa bloggen och det glädjer mig jättemycket! Forsätt!! Jag ska nu försöka blogga så mycket jag kan och göra det bättre ^^
Jag bloggade tidigare idag och då höll vi på att åka till Ystad. Vi kom fram till Ystad och det var så vackert där! Det var små hus överallt och stan var så liten och gullig!
Vi tittade runt i affarerna och köpte saker till båten och, mat till oss och en jättecool väska till mig!! Det är fyrar på!! Ska börja använda den i skolan! (så cool är den!)
Vi var i Ystad ungfär 4 timmar och sen så åkte vi vidare till Kåseberga. Vet ni vad som finns där? Ales stenar!
Det första vi gjorde när vi kom till Kåseberg var att titta på Ales stenar! Det var faktist coolt! Men fattar verkligen inte hur dom har lyckas dra med sig dom stor och tunga stenarna!
När vi hade tittat klart så fixade vi mat och det blev pastasallad! ^^ mycket gott!
 Familjen och jag har nu haft familjesnack om seglingen, och det finns mycket vi måste göra. Det första är att vi ligger efter i våra planeringar.. (vi måste hinna hem)
Vi gjorde  höga krav och det inebär att vi börjar segla kl 6 på morgonen för att kunna segla en lång sträcka! Vi måste verkligen segla långa sträckor för att hinna.
Så i morgon blr det tidig morgon och bara segla hela dagen! Jag vet ej om jag orkar att blogga så tidigt på morgonen men kanske..
Nu ska jag ut och vara trevlig med familjen!
Ha det bra och ta det lugnt!
Puss Asia



Förlåt!! Det funkar just nu inte lägga upp bilder.. jag vet inte varför men datan vill bara inte lägga upp bilderna... Jag får göra det senare ikväll elr i morgon!! förlåt!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback