vinden????? :D

Hejsan!!!!!!!! När man vaknade idag så blåste de mera än igår! (suck). Familjen vaknade runt 9 tiden. Fixar frukost nu. Vi tror att vi kommer segla senare, för prognosen säger att de ska lugna ner sig lite runt 12 tiden ^^ (det låter bra) Men de kommer endå blåsa ganska så mycket på havet.. ja är lite nervös för att segla i det hårda vinden.Jag hoppas att de går bra ^^
jag känner på mig att mor min, kommer hata att segla i de här vädret. Jag tycker lite synd om henne när jag vet att hon hatar att segla i hård vind... (förlåt mamma men vi måste)

Nu så måste jag säga hej då, för frukosten är klar och familjen väntar på söta mig!
Simma lugnt! Och håll tummarna på att familjen klarar sig idag ^^”

ni får en bild snart men inte nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback