vi lever! :D

God kväll! Nu bloggar jag jätte sent, men jag glömde bort ^^^
vi drog ut i stormen runt 2 tiden vid lunchen, och åkte till den närmaste hamnen som heter Berigkvara. Det är ett jätte känt ställe, och alla vill vara här. Har sett 100 båtar som har letat desperat efter platser men de har varit för fullt så de har fått åka! (stackare!) vi seglade i hårda vindar i 2 timmar . Mor och far tyckte inte så mycket om de. Men jag älskade det! Jag fick göra allt själv för jag älskade de så mycket ^^ körde hela vägen till Bergakvara.

Vi har nyss tittat på film. Vi tittade på Benjamin Buttom! Grym film! (tips)
I morgon så ska vi upp tidigt, för vi ligger efter i planeringen (igen!) Vi måste till Kalmar! (måste!)

Vi måste handla och mycket mera. Lång färd i morgon, och mor och far kommer tyvärr inte njuta av färden. Ska bli lika dåligt väder som idag... (men vad gör man? När man måste åka?)
Nu ska jag sova! Så god natt med er! Och sov gott!

 

 

/Asia!
Funkar forfarnade inte att lägga in bilder!! Fixar det i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback