utan kaptenen ingen segling! morr!

God morgon alla! Vaknade nyss och kl är 9!!!!!! inte bra! Papsi hade kommit in och vekt mig kl 7 men jag var så trött så jag somnade om igen..och då hade han vekt mig igen men jag somnade om. Sen när kl började bli 9 så skrek han att han måste ha min hjälp! (suck!!!) fylla på vatten!!!!! (morr!)

jag går upp och drar upp halva golvet och halv sover när jag väntar på de ska bli fullt!

Sen när de var fixat, säger han att jag ska göra de här, och de här, och de här! Massor! Och jag går i korta shorts och linne i de här vädret! (det är molnigt och kallt och små regnar!) VISST FAR JAG JOBBAR GÄRNA MED MINA SOV KLÄDER UTE I DE HÄR VÄDRET!

Jag fixade de för papsi skull och sen sprang jag ner och värmde mig! Jag svär de är så kallt!

Vi har nys börjat åka och ska till en hamn för att tanka men de finns ingen bensinstation.. hur gör man då? Vi har lite bensin..och de ska räcka till att åka till Kalmar... (årets skämt!)

det är målet idag! KALMAR!

Jag har ingen aning om hur de kommer bli med bensinen men vi har extra dunkar om de blir kris..

idag så tror jag faktiskt att vi kommer kunna segla.. de är så blåsigt ute..men de blåser åt fel hål..men då kan vi alltid träna på kryssa! (wiee!)

hej då så länge! Ska nu fixa alla rep! Morr!

 

/Asia



Brisen!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback