trötta familjen! :D

Hej igen! Nu har familjen kommit hem från Gästgiveriet. Vi har ätit middag där, och när man kom in i restaurangen (huset) så var de 1700-talet! Det var så grymt coolt! Allt var så gammalt och maten var grymt god!

Hela familjen är jätte trötta!! de var längre sen familjen var så här trötta! Alla i familjen har seglat hela dagen. Vi hade lite svårigheter med vinden, det blev mycket saxadesegel.. men de funkar de också! Kom upp till 7 knopp idag! Grymt! Hahhaa

vi skulle egentligen ha stannat i Kalmar men de blev Kristianoppel. Vi orkade inte åka så långt idag för familjen var så trötta!

Vi skulle fixa bensin idag ,och vi hittade ett litet ställe som heter Sandhamn. När vi kom ditt så varde helt öde! Men de kom en kille som hjälpte oss med bensinen ^^ Sen så började han prata om att vi kunde få låna cyklar, för att äta lunch och köpa mat m.m.. !! det var jo grymt!

Jag blev fett taggad för att cykla , var på cykeln på 1 sekund .^^ hela familjen hade cykel runda Vi kom fram till ett pizzeria och vi var fett sugna på de så vi åt de :D

sen så fans de Ica 2 m bredvid. Då gick vi in och köpte mat och lite böcker till mig. (har läst ut alla mina böcker..)

sen när de var klart, så cyklade vi till älskade brisen och sen drog vi till Kristiannoppel :D

 

nu ska jag sova! Är fett trött!

Ha det bra!

/Asia



 Blev så badsugen när vi kom fram till hamnen så jag badade derekt! i de dåliga vädret! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback