snyft döda mig!!!!!!!!!!

NEEEJ NEEEJ NEEJ IGEN SEGLING IDAG! INTE ENS BÖGIGA MOTOR! INGET!

Idag så ligger vi i hamnen hela dagen tills i morgon kanske... de ska bli jätte dåligt väder och familjen vågar inte åka ut! (JAG VÅGAR UT OCH JAG VILL UT!!!!!!!!!!!!!) Tänk er vad kul att dra ut när de blåser 15m i sekunden!! Katamaraner har jätte svårt att välta... så vad är problemet! Jag vill verkligen ut och kolla hur de är att segla i mycket vind! Nyfiken!

Men jag fattar inte..jag är kaptenen i båten och plötsligt säger mina manar att vi inte seglar idag.. är det dom som bestämmer? Nej de är jag! Så ut i stormen!!! hahaah!

Nej,men visst ska man lyssna på mor och far.

Idag så blir de bara att ta de lugnt och sova mycket och läsa mycket och titta filmer hela dagen.. (de är inte fel de häller.. men vill ut endå!)

nu så måste jag dra. Min far vill ha bredbandet... morr!!

/Asia


*** de gick inte att lägga in en bild!!!!! inget vill idag!
god natttttt! nu blevj ag sur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback