Hejsan allihopa!

Tjosan hejsan allesammans! What's up?
Just nu förbereder jag mig för nästa veckas resa, kollar igenom vilka kläder jag ska ta med mig, gör en inköpslista o.s.v. Jag ska nämnligen på kollo. Jag vet, det låter sjukt töntigt, bara småbarn åker ju på kollo! Men vet ni vad, det är faktiskt sjukt kul! Ni som inte har varit på kollo än, jag tycker faktiskt synd om er. Ni har missat en så underbar upplevelse. Ni som inte har fyllt 16 än har fortfarande en chans, kollo är nämnligen upp till 16 år. Så passa på, ni kommer inte att ångra er!
Nedan har jag valt ut vissa kändisar som bryr sig om djuren och världen osv. Detta tycker jag är jättebra, att dom använder sitt kändisskap till att informera världen om olika grejer. Jag tycker alla dom som gör liknande saker gör något väldigt bra. Om jag någonsin skulle bli känd skulle jag verkligen göra flera liknande kampanjer.
Vad tycker ni?










Källa: Bild 1&2




XOXO


// Ruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback