Vad ska rubriken vara?

Heej alla!! (saknat mig?)

Vad händer ute då? För mig så händer det inge speciellt. Jag har nyss kommit hem från…(de du)

Och ni så ligger jag i min säng och tittar på Disney Chanels. (haahhaha) inte så bra men funkar .

Jag saknar faktiskt att vara liten igen. Tänk er när man var ledsen så fick man tröst hela tiden . Men nu så är det anurlunda. Och när man hade bråkat så sa man alltid förlåt och sen var det lugnt. Men nu så bråkar man hela tiden med familjen.

Jajaj nog om det.

Nu kommer jag med själva grejen med bloggen. SEXDELEN! (YAEEE)

 

 

Är du en sexmissbrukare? (jag är det!) hahahahah

 

Nedan följer tio typiska tecken på sexmissbruk:

·       Okontrollerat sexuellt beteende;

·       Sexuellt beteende som innebär stor inverkan på- och betydande negativa konsekvenser i en människas liv;

·       Att inte kunna sluta med detta sexuella beteende trots den negativa konsekvensen;

·       Ett ihållande självdestruktivt beteende/beteende som innebär stora risker för en människas hälsa.

·       En ihållande önskan om att begränsa eller upphöra med sitt sexuella beteende;

·       Sexuell besatthet och sexuella fantasier som primär försvarsstrategi;

·       Ett behov av att utöva sex allt oftare - ett begär som hela tiden "trappas upp" allt eftersom gränserna vidgas.

·       Spendera onormalt mycket tid på sexuell aktivitet eller för återhämtning efter sexuell aktivitet.

·       Strunta i viktiga saker i livet t ex arbete och relationer på grund av sex.

är du sexmissbrukare? testa!

 

 

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback