Wanna be on top?

Heeej! :)
Åååh, det är så najs att ha blogg, den börjar verkligen bli fin nu! (Om jag får säga det själv...)
Ikväll är jag skit taggad, för att det är Top Model 15 ikväll, kl 20 på tv3!! :D
Haha, jag har kollat på varenda säsong och det har ju liksom varit femton stycken... Fatta va inne jag är i det :P
Jag kollade inte på förra (och det första) avsnittet som gick förra veckan, eftersom att jag spelade tennis då, men det gör inget enligt mig. För att det första avsnittet är alltid lite meninglöst... Det typ enda jag vill med Top Model är att kolla på när modellerna fotas, går catwalk etc.
Här är säsongernas modeller! :)
Och så här glad är jag att jag får titta på Top Model ikväll - haha!
- Följer Du Top Model?
Puss&Kram
// Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback