Nothing really speciall...

Hejsan, Sara in tha' house!!
Just nu är jag verkligen trött på all den här kylan och snön. Jag älskar snö och vinter, men vi har ju haft det ganska länge nu här i landet lagom! :)
Jag vill bara åka skidor nu, så kan det bli vår! (Ska åka till fjällen v.11!! :D)
Och att apropå vår så ÄÄÄLSKAR jag våren - framförallt kläderna!
Här kommer en outfit som jag har gjort själv och kunde inte motstå att klistra ihop den :)
Jag skulle inte säga nej till att få bära detta i vår;
Image and video hosting by TinyPic
-Vad tycks? ;D
- Tycker du om våren?
'
'
Juste! Nu när jag går i 8:an så ska man ju PRAO:a i två veckor, och jag har nämligen hittat en PRAO... På Willy's - hahah! :)
'
Ha det bra, trallala!!
// Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback