JAG ÄR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej igen…

Jag vet jag har inge liv. Jag har nu skrivit 2 inlägg på samma dag! (jag är galen)

Jag skrev ett inlägg kl 14 något och en nu kl 22:49 (jag är galen)

Jag har nyss kommit hem från träningen. Vi hade en jätte sen träning. Den började kl 8 och slutade ungefär 10. Vi tränade i trångsund skolan (min skola!)

Jag kan säga en sak! Det känns inte roligt att gå till skolan på en söndag! (wft)

Träningen var ganska så kul förutom niqce som ville jävlas med mig. Kasta alla han såg på mig! (morr hämnd ska det bli!)

Jag funder på att sluta skriva och titta på någon bra film som Aristocat (vet ej hur det stavas)

Ha det bra mina små barn där ute! Hälsa era bröst från mig! (jag skulle bli jätte glad då) ^^

 

/Asia

 

Sex första gången

I puberteten börjar många bli mer medvetna om hur kroppen funkar när det handlar om sex och mer intresserade av vad sex är för något. De allra flesta brukar ha onanerat innan de har sex med någon annan. Därför kan man säga att man oftast har den första sexuella upplevelsen med sig själv.

Tankar om första gången

När man inte haft sex med någon annan kan man ha mycket tankar om hur det kommer att kännas, hur man vill att det ska bli och om när det äntligen ska hända. Man kan ha hört kompisar prata om det, sett på filmer, läst tidningar eller hört annat som gör att man har speciella idéer om hur det ska vara. Det kan också finnas ett grupptryck bland de man umgås med som gör att man känner sig pressad att ha, eller inte ha sex. Ofta handlar pressen om att ha slidsamlag. Det kan därför vara skönt att veta att det är många som inte har haft slidsamlag när de går ut gymnasiet. Det kan bero på många olika anledningar, till exempel för att man inte vill, att man inte haft möjlighet, att man enbart gillar att ha sex med personer av samma kön eller för att man är intresserad av att ha annat sex än just slidsamlag.



JAG OCH MARCUS TÄVLAR VEM SOM HAR MEST MUSKLER! 
jag och marcus tävlar vem som har mest muskler!



jag hittade den här gammla bilden på adele!!! <333 sötis!



jag och min älskade man david! visst är vi söta tsm? hahaha



är det bara jag som tycker att linnea är så jävla söt där!!! älskar bilden! 





lite gammla bilder som jag tycker om. (finns mera!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte skriva mer om SEX!!!

2011-06-22 @ 18:11:26
Postat av: Asia

hej på dig !!! jag ska försöka göra mitt bästa ^^ men det är jätte svårt att skriva om sex. man måste komma på olika saker som folk kanske vill veta ^^ haha ! puss

2011-06-23 @ 01:17:44
URL: http://eeightb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback