härligt väder ute!!!

Jaha där ser man på… sitter ni och läser tjejernas blogg… varför gör nu det för?

Jag vet varför ni läser bloggen! NI ÄLSKAR MIG! (MOOOOAAAA!)

Idag har jag gjort ganska så mycket..

Jag började med igår att sova över hos hjälten och när vi vakande så åt vi frukost och sen så gick jag hem. Förstår jag och pappa hade planerat att åka långfärdsskriskor på sjön. Det var jätte härligt!

Solen sken och sjön är perfekt att åka på. Det var så jävla härligt!!!! Jag och far stannade upp och fikade lite och pratade. När kl började bli lunch- time så åkta vi hem och åt. Och nu så sitter jag här och bloggar lite.

Jag har nyss blivit klar med läxorna och det känns så jävla skönt!!!!!!!!!!!!!

/Asia

jag tycker ni borde få se mina långfärdsskriskor! JAG OCH PAPPA HAR GJORT DOM SJÄLVA!
varför köpa när man kan göra egna? och dom funkar jätte bra! dom är bäst! <333   

Ser ni dom är gryma! Vi har gjort dom!! Det enda vi behöver att bidningar och pjäxor ! Sluta köp långfärdsskriskor! gör egna!!!






 puss puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jätte coolt ju! :) <33

2011-01-30 @ 19:08:49
URL: http://eeightb.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; tack! :D

2011-01-30 @ 19:21:04
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback