händer bror yaoo!

Nämen det var ett bra tag sen! Vad har du gjort de här tre dagarna?

Jaha intressant.

Haha jag vet jag är lite skum!! Men folken älskar mig endå. (lalala)

Japp vad ska jag göra i 20 min? jag väntar på att porrsurfaren ska komma till mig och hämta mig. Ni förstår jag och han ska på fest hos Adele. Hon ska firas! (moaaaa)

jag kan nog förklara vad jag har gjort idag… hum.

Jag har sovit över hos en hemlig person..(ni får inte veta ^^)

När jag hade vaknar var det bara att dra hem och fixa sig för Adeles fest. Jag åt lite mat och fixade mig och packade in lite saker och nu är man klar.

Visst var min dag intressant?? (haha jag vet)

/knulla lugnt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback