Fotbolls träning!!!

Tjena mitt bena! Händer in the Wold?

Min värd så händer det inte så mycket. Tittar på min katt som leker med mitt no uppgift.

Jätte kul att se faktisk. Min katt är den osmartaste katten nånsin. Elr du hade jag lite fel. Han kan öppna dörrar!! (coolt)

Vad tycker ni att jag ska göra? Strunta i att katten förstör min no uppgift elr ta den?  

Tar den snart när jag har slutat blogga.

Hänt idag då?

Jag har iallafall  varit i skolan och jobbat. Väldigt tråkigt men måste göras.

Sen när skolan var slut så har jag varit hemma och jobbat med no uppgiften.

Jahap det var allt från mig!

Ledsen att jag inte skriver om sex delen idag men jag orkar verkligen inte! J

Jag är fett trött!!! OCH JAG SKA TRÄNA..HUR SKA JAG KLARA MIG?


/den trötta åsnan!

jag spelar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback