Dagens shopping by Sara

Heej alla snyggingar! :D
Detta är mitt första inlägg på denna blogg. Jag hoppas verkligen att denna kommer att bli bättre - med designen! Med devote gick det knappt att mixtra med designen. Det man kunde göra var typ header och en bakgrund... Aja!
Ni får ursäkta röran på bloggen just nu, men jag ska försöka att fixa det så fort som möjligt!! :D
Nog om det!
Idag hade jag det jätte mysigt med Miranda i Farsta Centrum och vi shoppade, fikade och snackade m.m!
Såklart så kunde jag inte gå därifrån utan att köpa något, så det här köpte jag! :)
Örhänge Ginatricot
Nagellack (Malava) Kicks
Volympuder (Proffs) Kicks




Skärmskydd The Phone House




Svarta leggings Indiska

(kom inte underfund med hur man roterade.... *suck*)
Japp, inte såå himla märkvärdiga saker, men jag är mest nöjd med örhängena - love them! <3
Ha det gott, igelkott!
//Sara

Kommentarer
Postat av: Anamika

Åhhh! Jätte fina örhängen!

2011-01-16 @ 13:54:21
URL: http://eeightb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback