Varför ska det vara så svårt att komma på en bra rubrik -.-

Hello alla vinterglada snömänniskor! :)
Här kommer en lite mindre vintergad tjej. E trött som f**n och förkyld -.- .
Men snart är det ju sportlov så tror jag överlever :) .
Åker till åre då kallt och mysigt. Hahaha nej e mysigt och roligt att åka skidor. OMG vad jag älskar att åka skidor :O, helt ärligt skulle inte klara mig utan att få åka skidor.
Men här kommer en lite bild på åre:

Visst ser det mysigt ut?? jag tycker det.

Sen e det prao när man kommer tillbaka. Då åker man ttill stan med Linnea och Lisa och praoar på choix salladsbar. Hoppas dom är snälla där:



En klänning jag lätt skulle kunna ha i sommar:


Bye bye
// My ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback