Vad fan ska det stå som rubrik?!!

Heej bloggen! Elr jag menar folken.

Vad har ni gjort idag då? Vill ni veta vad jag har gjort idag? Så klart ni vill veta det! (haha)

Idag har jag varit i skolan och jobbat som en gud!

Vi hade lugn dag i dag ,så det var bara att jobba.  Sista lektionen så fick vi sluta Derek. Vi hade inget material och annat skit så vi slutade. Men jag var så duktig så jag stannade kvar och gjorde lite saker som jag låg efter i.

Sen när jag var klar så åkte jag hem. Jag fick vänta på bussen i ungefär 45 min!! ZZzzz

Men bussen kom tillslut och jag kom hem.

Nu är man hemma och ska göra lite läxor. När jag är klar med det tråkiga så ska jag till min hjälte en stund.

Vi ska väll mysa och ha det trevligt. Mera vet jag ej vad jag ska göra. Idag skulle det vara träning men planen är ner snöad!! det känns skön men endå jätte dåligt..jag vill träna.

Det var allt från söta mig! Nu ska jag vara duktig och göra läxor!

Ha det bra och ta hand om era fötter. Hehe

/Damsugförsäljaren



 
bjuder på den.
ni ser det blå runt mitt öga..nej jag har inte blivit slagen...bara misshadlad!
nej skoja. det blev något fel på bilden bara. hoppas ni tycker att jag är lika söt endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback