Handsmycken

Bonjour!
Jag vet, jag vet, jag har inte gjort ett inlägg på ett tag men nu har tagit tummen ur ändan och ska bli bättre på att skriva ett inlägg oftare! :)
'
Jag har försökt att planera vad jag ska skriva en vecka / ett par veckor framöver, och hoppas att det blir bra! Det jag siktar mot är att skriva om något jag tycker om o.s.v, och det får ni se vad det är!
Lämna gärna en kommentar till oss, eller så kan ni kontakta oss på våran mail: [email protected]
'
Jaaa, nu får ni reda på en utav sakerna som jag tycker om väldigt mycket - smycken! (Tack för att du kom på det åt mig, Ruta!) Jag har nämligen varit a huge fan av smycken i alla färger och former. Ni kommer att få se olika slags smycken framöver, men idag blir det handsmycken!
Handsmycken är ett huuuur coolt smycke som helst som kan kombineras som ett armband som går ihop med en kedja runt handen eller en som går ihop med ringar. Me like!
Tyvärr har jag inget eget, men jag skulle gärna vilja ha det. Inte för att det är något krav för mig att ha på mig saker som alla andra måste ha, men jag undrar bara varför en sådan fin sak inte bärs av så många...
Jag har bara sätt en eller två personer i verkligheten som har haft på sig det - gryymt snyggt!!

 

 

 

Källa: www.cocoo.se, www.google.se
-Tycker du att handsmycken är snyggt?

Kramise
//Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback