tjejkväll?!!! <33

Heej älskade fans!!! Saknar mig? Såklart ni gör det!!

jaja idag blir det spännande idag. Jag ska typ ha liten tjejkväll med Sara My och Adele. Vi ska sova över och ha det trevligt och sen så ska vi åka skidor hela dagen.  Ska faktiskt bli kul!!!

Vad har man gjort idag då….hum

Facking skolan!!!!!!!!!!!!!  zzzzzZZZ!

Sen har jag åkt med Sara och lyssnat på när hon har övat piano. (jätte duktigt)

Hon kan komma långt i livet på det. Ni kan få hennes autograf när ni ser henne elr så ber ni mig fixa det!

Sara sitter just nu bredvid mig och spelar gitarr! (grymt… ”S)

Jag bloggar och vi väntar på sexiga brudarna ska komma!

Vänta vänta tja då!

/Asia


Kommentarer
Postat av: julia

VILL DU BLI DAGENS BLOGG? KOMMENTERA MITT INLÄGG! :)

5 VINNARE UTSES!

2011-02-05 @ 00:21:58
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback