skolan = trött!

Hej alla Emo barn där ute! Hur är det med era bröst? Haha!

Jag mår faktisk bra.. Jag är för trött så jag känner mig inte så trött.

Jag sitter på engelskan och har gjort klart allt. Jag har verkligen inget att göra! Så då passar det bra att blogga lite. Jag älskar jo verkligen att blogga också! Haha

Jag försov mig inte så mycket idag. Jag tror då bara för att fadern kom och tända alla lampor i mitt rum. Jag rullade ut ur min säng och klädde på mig kläder och sen så var det bara att se nöjd ut.

Jag har haft 3 lektioner och jag känner mig redan så trött…hur ska det här gå.. jag slutar kl 4 och sen har jag träning !!!

Jag har lust att bara att gå hem och sova hela dagen men då missar jag det roligaste.. Att lära sig nya saker! (host)

Har ni något att säga som är kul? Jag vill veta något kul!

Jag har en sak jag vill säga. Jag tycker verkligen att jag och alla andra brudarna som bloggar har blivit riktigt dålig på det! Det måste vi skärpa oss med!

Jag har inte så mycket mer att säga till er läsare så jag gör det här kort heej då!

/Asia

PS: simma lugnt! I sägen också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback