mycket hjälte!

God morgon alla läsare.

Jag sitter inte i skolan…^^

Jag är hemma och är sjuk! Inte bra.  

Först vill jag bara säga förlåt för mitt dåliga bloggade ”(. Jag han inte blogga ,för jag har varit upptagen hela hälgen. På fredagen så drog jag till hjälten och myste i hans nya lägenhet. (jätte fin) sen så kom alla hans kompisar (pinsamt!) då var det bara att prata och se glad ut. När kl började bli 1 så drog alla hem och jag och hjälten myste länge tills vi somnade. På morgonen så åt vi frukost och sen så fixade hjälten de sista kartongerna.  När han var klar så kom typ hela släkt och vänner över för att se lägenheten. (pinsamt) dom var där ett bra tag men det var trevligt. På dagen så skulle jag träffa Lin-Lin liten och Alex. Vi skulle shoppa och fixa. Vi gjorde det och sen så drog vi hem till Alex och tittade på film och flummade. På kvällen så ville hjälten att jag skulle sova över igen.. och det gjorde jag.

Han hämtade upp mig och sen körde vi till hjälten. När vi kom fram så var det ungefär 4st vänner till honom som skulle umgås med oss. (trevligt) sen så blev det sent! Alla gick hem och jag och hjälten sov. Morgonen där på så var jag med hjälten igen tills jag skulle på träning.

Japp det typ allt från mig! HA DET BRA ÄLSKLINGAR!

PS: jag har fett ont i ansiktet! Jag gick in i en dörr! Smart!


 min hjälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback