mitt liv som flicka?

Heej alla där ute!!!!!!!!!!

Förlåt för jag inte skriver så mycket, men jag orkar inte!!!!

Jag är så jävla trött! Jag vill bara dö!

Tänk er varje morgon så försover man sig och får springa häcken av sig till skolan, och sen måste man vara duktigt i skolan ,och visa att man är intresserad när man har lust att hänga  läraren som pratar!

Dom pratar och pratar och börjar skrika på en när man inte är intresserad! Vad fan!!!!

Förlåt men jag är så trött! Jag skyller på skolan!!!!!!!!!!!

Kan man inte göra något lag med att folk som är skoltrötta ska få en paus?

Hahah oj vad tänker jag med? Brösten? Ja det gör jag!

Nog om det! Nu ska jag prata med om mitt hemska liv!

Idag försov jag mig och fick springa till skolan typ. Jag jobbade och var överdrivet trött och ,började cp mig i klassrummet! Jag skrek jävla kossa till delfin -manen och sen till alla killar i klassen…

Är inte det cp?

Tyvärr blev det värre jag hade matte på slutet och mats var så jävla jobbigt! Han skulle kommentera exakt allt man gjorde! Jag skulle flytta en sak med typ 5 cm och då godkände han  inte mitt arbete!  Jag fick göra om det!

Jag kom på en låt till mats då!

Vi ska döda mats vi ska döda mats viiii skaaa dödaaaa.. mats för han är ortvis!

(engelska grattis låten!) jätte bra faktisk! (hoppas inte mats läser bloggen!)

När jag slutade så fick jag gå ner till musiken och säga upp mig.  Det gick inge vidare för när jag gjorde det så fick jag reda på att allt slutades då… för jag slutade… vaaa?

Sen så drog jag hem och sov lite och sen drog jag till kim och jobbade med läxor och sen har han försökt göra mig glad hela kvällen.

Jag har verkligen gott upp och ner! Tjejer vilket helvete vi är!

Alla vuxna där ute!! Säger bara en sak…. Skaffa aldrig barn spec.  inte flickor! Ni kommer ångra er!!

 

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback