Maxikjolproblem

Hej alla söta där ute! :)
Har tyvärr inte bloggat på sista tiden, eftersom jag dels inte har orkat och så tänkte jag blogga i helgen, men min mamma fyllde år, jag fyllde år och min morfar dog... :(  Vet inte om jag uppfattas som känslolös, men jag orkar inte berätta om hans död och allt känns som om detta blir ett glatt inlägg då - vilket jag vill skriva! (Så ursäkta att jag är ovanligt wierd just nu...) För att liva upp stämningen så kan jag ju meddela att jag fick en livs levande moped i födelsedagspresent - Yeeei :) Kan knappt vänta tills jag kan köra den!
Hursomhelst så skulle jag vilja ha lite hjälp hära! Inte för att jag vet vem som ska skriva, eftersom att det ekar i denna blogg just nu eftersom att vi inte har några läsare ;P
Jag SKA köpa en maxikjol och det har jag BESTÄMMT - men jag kan inte bestämma vilken utav dessa, men en utav dem ska jag ha och det är på stört snart, så hjälp mig med vilken! Jag vet att dem är ganska snarlika, men några saker skiljer dem ju åt som ni borde se ;)
Kanske denna från VILA/Bubbleroom.se
Eller denna från H&M? :)
Just hugs, no drugs!
//Sara

Kommentarer
Postat av: Anamika

Holy sh*t! Kan förstå varför du inte kan bestämma dig! De båda är gorgeous!

2011-02-21 @ 19:25:33
URL: http://eeightb.blogg.se/
Postat av: Ruta

Shit vad snygga! Du skulle passa jättebra i båda, men jag kan föreställa mig dig bättre i den andra från H&M :)

2011-02-22 @ 06:40:09
URL: http://eeightb.blogg.se/
Postat av: My

Jag tycker den från H&M känns lite mer typ levande på något sätt :D

2011-02-22 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback