Löööv, Lööööv, Lööööööv

Hallo!! :)
sitter här och lyssnar på musik vi ska spela för föräldrarna på nån middag i mars april nån gång.
I skolan blev jag så irriterad på vår hemkunskaps lärare. Helt plötsligt trodde hon att vi hade gjort piroger (stavning?) fast vi inte hade gjort det -.- . sen skulle vi ha två ganska stora läxor -.- . åå vad jag hatar henne!!! hoppas ni inte såg vad jag skrev :P haha


Här kommer några av mina vårtips:


Nån mer än jag som dööör av att se den här supersöta kjolen från Monki??


Eller varför inte den här från monki ??



Eller den här super coola från monki ???


vad sägs som två fin vår/sommar klänningar från Ellos.se??


Eller två snygga vårjackor??


Jag vet inte vad det är men så fort det blir vår vill jag klä mig i blomiga sjalar och tröjor!



Eller vad säg som dom här super coola hängsel byxorna från H&M??



Eller en stor fjäril på magen?? varför inte om tröjan är så här snygg!!



Men dom här tröjorna är ju så vår och sommar!! Plus så snygga!!



Dags och köpa eller plocka fram chinos!!


See ya later med nya fräsha mode tips

My ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback