läxor? älskar,älskar inte, älskar ,älskar inte!

Heej igen! gud vad jag bloggar!

Jag skriver varje dag.. ska man göra det?

Jag sitter i skolan och har verkligen inget att göra! Man ska jobba med läxor nu men jag har redan gjort alla mina jobba läxor. (som tur)

Klassen är galen! Och delfin-manen tittar på vad jag skriver om..? (är det bra?)

Ska jag blogga lite snabbt och sen göra läxor? Men vad ska jag göra för läxa?
ååå fan det var ett bra tag sen man inte hade några läxor! (wiee)

Juste idag ska jag till tandläkaren! Jag hatar dom!

Jag ska ditt efter skolan och när jag är klar där så kan ni gissa vart jag ska sen! (moaa)

Min älskade hjälte. (fan jag är där typ varje dag!)

Men det kan inte jag rådför! Jag gillar honom för mycket.

Igår så gjorde jag honom lite sur (snyft)  jag hade bet  honom smsa mig när han kom hem..  han gjorde det men! Men jag somnade på golvet när jag gjorde läxorna.. han sms:ade mig hela tiden och jag märkte inte det! Jag vaknade halv 7 av att jag trodde det var natt.. det skumma var att mina päron var inte hemma. .det ska komma hem kl 6!

Jag fick panik och började ringa dom som en idiot! Sen kom jag på att jag hade lovat hjälten att komma till honom när han kom hem! Allt blev bara så fel tyckte jag.

Mina päron kom hem tillslut och jag åt som en hund och sprang över till hjälten och tittade på film och myste och pratade. när kl var 9 så kom jag hem och började fixa mig för att sova.

Jag kände mig jätte trött men hade verkligen jätte svårt att sova.. inte konstigt

Men till slut så somnade jag. 

Jag vaknade kl halv 6 av att katten skrek. Den jäven ville komma in i mitt rum!

Efter tag så släppte jag in honom och han blev bara jobbigare! Tack för att du väckte mig Pepsi!

Nu kan inte jag blogga länge till för jag har kommit på vad jag ska jobba med!

Puss på eran högra skinka!

 
/Asia den sexiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback