jobba jobba jobba !

Tjena mitt bena! Händer bror och syster?

Okej jag ska sluta nu !

Igår bloggade jag inte för jag hade så mycket att göra.

Först var jag med en vän och sen så skulle jag dra hem och börja skotta all snö på tomten.

Jag får pengar för det, så det var värt det!

Jag fick lite hjälp med att skotta (som tur). Jag fick hjälp av Anton. Han hade inget att göra och ville göra något ,så han drog till mig. När vi var klara så pratade vi och hade det trevligt. Mina päron kom hem sen och då var det dags för middag! Anton gick och jag åt.

Sen så var det dags att börja röra sig mot hjälten, för han ville ha hjälp med att städa huset och flytta kartonger. (han ska flytta ut) när vi var klara så var vi helt slut så vi låg i hans säng och myste och pratade och somnade tsm. Nästa morgon så åt jag frukost med hjälten, och till slut blev kl mycket och jag hade lovat att komma hem tidigt för att städa huset

Jahap nu sitter jag här  :D hahaha


 
bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback