Jessica Alba: "Jag väntar barn nummer två"

Skådespelerskan Jessica Alba är gravid och väntar sitt andra barn med maken Cash Warren. 29-åringen avslöjar nyheten själv på sina Facebook- och Twitter-sidor.
— Jag tänkte att jag skulle titta förbi och dela med mig av en spännande nyhet – Honor ska bli storasyster, skriver hon och syftar på 2-åriga dottern Honor Marie.
— Cash och jag är överlyckliga och ville dela med oss av nyheten direkt till er, så att ni inte hör om det någon annanstans. Jag uppskattade all kärlek och stöd som jag fick under min första graviditet och kommer att uppskatta den även den här gången. Ha en underbar dag, fortsätter Jessica.
Även Cash Warren har uttalat sig om graviditeten.
— Honor kommer att bli en jättebra storasyster. Tack för alla era härliga hälsningar, skriver han på Twitter.
Jessica Alba och Cash Warren har varit gifta sedan maj 2008. I juni samma år fick de sitt första barn.






Källa: www.msn.se  www.hollybaby.com www.thevoguediaries.com



XOXO

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Fina bilder på henne och hennes barn! :D

2011-02-18 @ 17:11:10
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: naomi

Sv : Tack det gick super bra :)

Ha en trevlig helg du också ;)

2011-02-18 @ 21:03:48
URL: http://naomiabedi.blogg.se/
Postat av: jasmin

sv: hejsan!

hon är sex år, beter sig som hälften men söt ändå! hahah :D

2011-02-19 @ 21:28:47
URL: http://theernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback