Jag hatar Onskan!

Heej alla Bitches! Hände idag då?

Alla söta katter sitter bredvid mig! Men blogga vägrar det göra! Vilka idioter! (hehe)

Igår så tränade jag och det var jätte jobbigt! Kom hem kl 11 och mina päron var inte hemma! (skönt för mig)

Jag duschade och läste boken ondskan ..igen!  jag slutade läsa kl 1 på natten.. (inte bra)

Jag var jätte trött dagen där på! Men kom upp .

Jag satte på mig kläder och fixade mig lite och sen så drog jag till skolbussen.

Idag skulle det hända mycket, men så blev det inte. Sara skulle firas idag men det blev inte av för en anledning  som jag kanske inte får säga. Men det blev inte av (synd)

Då får det bli att mysa med sin hjälte och ha det trevligt (inte fel det heller)

Jag sitter i skolan och har rast och lyssnar på några killar i klassen pratar om Wow..(jätte kul!)

Man fattar Nada!

Oj jävlar jag börjar snart! Måste springa!

Men ha det gott era muppar !

Juste idag åkte Adele. Hon ska vara utomlands i några veckor och jag är avundsjuk på henne!

Jag vill också åka! (snyft) får väl drömma mig iväg till något härlig ställe. Portugal?

Nog om det!

Hej då!

/Asia den snygga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback